Tvorba kolekce OZETA
4.3.2022
Výrobní závod OZETA
Kolekce OZETA vznikají na stabilních základech více než 80letých zkušeností výroby oděvů ve vlastním výrobním závodě a tradicích krejčovského řemesla na Slovensku
Nabyté zkušenosti jsme získali nejen dlouholetou výrobou kolekcí pro vlastní maloobchodní síť OZETA a OTTO BERG, ale také díky spolupráci se zahraničními módními značkami. Většina produkce výrobní divize OZETA NEO a.s. je realizována pro zákazníky ze západní Evropy, nejsilnější trhy jsou Německo, Nizozemsko a všechny skandinávské země.
Na počátku tvorby kolekce stojí souhrn inspirace pro myšlenku, styl a barevnost nové kolekce.
Vizí kolekce OZETA je vzájemně snadná kombinovatelnost produktů aktuální kolekce, ale také propojenost a návaznost s předchozími kolekcemi.
Uvědomělé spotřebitelské chování je nám od počátku blízké a chceme, aby naši zákazníci byli vlastníky produktů, které budou využívat rádi a často po mnoho sezón.
Aktuálnost je pro nás podstatná
OZETA se orientuje na moderního, dynamického zákazníka, pro kterého je reprezentativní a pohodlné oblečení stejně důležité jako prostředí ve kterém žije a věci, kterými se obklopuje.
Módní trendy jsou v našich kolekcích zakomponovány v méně nápaditých provedeních, zejména prostřednictvím aktuálních siluet, materiálů a detailů.
Vzhled každého oděvu prioritně ovlivňuje použitý materiál
Při volbě nejvhodnějšího materiálu pro jednotlivé produkty přihlížíme k jejich využití – zda půjde o výrobek, který bude spotřebitel nosit příležitostně, nebo o produkt, který potřebuje vykazovat odolnost a funkčnost pro každodenní využití.
Při výběru dodavatelů se koncentrujeme hlavně na evropské výrobce tkanin. Oblíbenými dodavateli se kterými máme dlouholeté vztahy jsou hlavně firmy z Itálie, které mají ve výrobě pánských látek dlouholetou tradici.
Naše oddělení nákupu a přípravy kolekce se pravidelně účastní veletrzích látek v Miláně a Paříži, abychom svým zákazníkům uměli přinášet nejen nadčasovost, ale i progresivitu. Ta v pánské módě nemusí nutně podléhat jen sezónním trendům, ale i vývoji materiálů a postupu ve zpracování, což přináší zákazníkovi ještě vyšší užitnou a funkční hodnotu produktu.