REBRANDING OTTO BERG NA OZETA
Proč se OTTO BERG mění na OZETA?
OTTO BERG, česká značka s formální konfekcí, je sesterskou značkou slovenské značky OZETA. Možná už jste zaregistrovali produkty ušité pod značkou OZETA v prodejnách OTTO BERG.
Pro ulehčení komunikace s našimi zákazníky jsme se rozhodli, že co nejdřív sjednotíme název v obou republikách a naplno představíme značku OZETA s dlouholetou tradicí českému trhu.
Více o značce OZETA jsme shrnuli ve článku ZDE.
VĚRNOSTNÍ PROGRAM A DÁRKOVÉ POUKAZY
Co s Vašimi nevyužitými dárkovými OTTO BERG poukazy?
Vaše nevyužité poukazy s přetrvávající dobou splatnosti můžete bez obav využít v rebrandovaných prodejnách OZETA v České republice.
Co když jsem držitelem věrnostní karty OTTO BERG s nasbíranými body?
V případě, že jste držiteli karty Otto Berg, podmínky se pro Vás nemění a Vy můžete nadále uplatňovat nasbírané slevy v rebrandovaných prodejnách OZETA v České republice.
ONLINE NAKUPOVÁNÍ
Je možné zjistit dostupnost zboží na prodejnách?
Stránka ozeta.cz Vám nabízí aktuální přehled nových i starších kolekcí, doplňků, lifestylových článků a inspiraci.
V případě, že jste si vybrali produkt a chcete vědět, ve které prodejně si ho můžete koupit, klikněte na button VIZ DOSTUPNOST NA PRODEJNÁCH na stránce konkrétního produktu a vyberte Vaši velikost.
Co dělat v případě, že si chci vybrané zboží koupit online?
Stránka Ozeta.cz funguje jako katalog zboží a jejich dostupnosti na jednotlivých prodejnách v Česku.
Pokud je pro Vás příjemnější nakupovat z pohodlí domova, využijte naši stránku Ozeta.sk a my Vám zboží pošleme v co nejrychlejším možném čase ze Slovenska.
DORUČENÍ A VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Jaká je dodací lhůta zboží?
Zboží se vždy snažíme poslat v co nejrychlejším možném čase. Průměrná doba dodání je od 3 do 7 pracovních dní.
Kolik stojí doručení zásilky?
Při celkové hodnotě objednávky do 29,99 € je poštovné a balné
· 4 € pro doručení kurýrem na adresu
· 2 € s vyzvednutím na výdejních místech společnosti Packeta
Při celkové hodnotě objednávky nad 30 € je poštovné a balné
· 2 € pro doručení kurýrem na adresu
· zdarma s vyzvednutím na výdejních místech společnosti Packeta
Je možné si vyzvednout objednané zboží osobně na prodejně?
Aktuálně zboží na prodejny nezasíláme, využíváme však společnost Packeta s množstvím výdejních míst.
Jak vrátit zboží zakoupené na e-shopu?
Zboží je možné vrátit do 14 dní od obdržení zásilky bez udání důvodu. Zboží nesmí být nošené a poškozené, musí mít originální původní visačky.
Postup:
Zboží, které chcete vrátit zabalíte do původního obalu společně s fakturou a s formulářem o vrácení a pošlete na adresu: OZETA, s.r.o., Centrálny sklad, Dopravná 2098/9, 955 01 Topoľčany, Slovensko
Peníze za vrácené zboží Vám budou odeslány na Vámi uvedený bankovní účet do 14 dní od přijetí zásilky.
FORMULÁŘ NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ pro Českou republiku.