Často kladené dotazy

REBRANDING OTTO BERG NA OZETA

Proč se OTTO BERG mění na OZETA?

OTTO BERG, česká značka s formální konfekcí, je sesterskou značkou slovenské značky OZETA. Možná už jste zaregistrovali produkty ušité pod značkou OZETA v prodejnách OTTO BERG.

Pro ulehčení komunikace s našimi zákazníky jsme se rozhodli, že co nejdřív sjednotíme název v obou republikách a naplno představíme značku OZETA s dlouholetou tradicí českému trhu.

Více o značce OZETA jsme shrnuli ve článku ZDE.


VĚRNOSTNÍ PROGRAM A DÁRKOVÉ POUKAZY

Co s Vašimi nevyužitými dárkovými OTTO BERG poukazy?

Vaše nevyužité poukazy s přetrvávající dobou splatnosti můžete bez obav využít v rebrandovaných prodejnách OZETA v České republice.

Co když jsem držitelem věrnostní karty OTTO BERG s nasbíranými body?

V případě, že jste držiteli karty Otto Berg, podmínky se pro Vás nemění a Vy můžete nadále uplatňovat nasbírané slevy v rebrandovaných prodejnách OZETA v České republice.


ONLINE NAKUPOVÁNÍ

Je možné zjistit dostupnost zboží na prodejnách?

Stránka ozeta.cz Vám nabízí aktuální přehled nových i starších kolekcí, doplňků, lifestylových článků a inspiraci.

V případě, že jste si vybrali produkt a chcete vědět, ve které prodejně si ho můžete koupit, klikněte na button VIZ DOSTUPNOST NA PRODEJNÁCH na stránce konkrétního produktu a vyberte Vaši velikost.

Co dělat v případě, že si chci vybrané zboží koupit online?

Stránka Ozeta.cz funguje jako katalog zboží a jejich dostupnosti na jednotlivých prodejnách v Česku.

Pokud je pro Vás příjemnější nakupovat z pohodlí domova, využijte naši stránku Ozeta.sk a my Vám zboží pošleme v co nejrychlejším možném čase ze Slovenska.


DORUČENÍ A VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Jaká je dodací lhůta zboží?

Zboží se vždy snažíme poslat v co nejrychlejším možném čase. Průměrná doba dodání je od 3 do 7 pracovních dní.

Kolik stojí doručení zásilky?

Při celkové hodnotě objednávky do 29,99 je poštovné a balné

· 4 € pro doručení kurýrem na adresu

· 2 € s vyzvednutím na výdejních místech společnosti Packeta

    Při celkové hodnotě objednávky nad 30 je poštovné a balné

    · 2 € pro doručení kurýrem na adresu

    · zdarma s vyzvednutím na výdejních místech společnosti Packeta

      Je možné si vyzvednout objednané zboží osobně na prodejně?

      Aktuálně zboží na prodejny nezasíláme, využíváme však společnost Packeta s množstvím výdejních míst.

      Jak vrátit zboží zakoupené na e-shopu?

      Zboží je možné vrátit do 14 dní od obdržení zásilky bez udání důvodu. Zboží nesmí být nošené a poškozené, musí mít originální původní visačky.

      Postup:

      Zboží, které chcete vrátit zabalíte do původního obalu společně s fakturou a s formulářem o vrácení a pošlete na adresu: OZETA, s.r.o., Centrálny sklad, Dopravná 2098/9, 955 01 Topoľčany, Slovensko

      Peníze za vrácené zboží Vám budou odeslány na Vámi uvedený bankovní účet do 14 dní od přijetí zásilky.

      FORMULÁŘ NA VRÁCENÍ ZBOŽÍ pro Českou republiku.

      POKUD MÁTE VÍCE OTÁZEK K NAKUPOVÁNÍ ONLINE, PŘESMĚRUJEME VÁS NA ČASTO KLADENÉ DOTAZY PŘÍMO NA E-SHOPU.

      ČASTO KLADENÉ DOTAZY E-SHOP