Jak si propojit zákaznickou kartu s online účtem

Toto jsou 3 způsoby, jak úspěšně propojit účet registrovaný na prodejně s online účtem. Věříme, že Vám tyto rady pomohou a budete si moct nadále užívat výhodné nakupování v OTTO BERG

V první řadě upozorňujeme, že abychom Vás mohli úspěšně identifikovat, je nutné, abyste po registraci/propojení sledovali svůj e-mail, který jste zadali v  registračním formuláři na prodejně při vydání Věrnostní karty. Na tento e-mail Vám bude zaslán verifikační link, kterým ověříme Vaši identitu a následně propojíme Váš účet.

Je více způsobů, jak úspěšně propojit účet:

1. Pokud jste registrovaní na prodejně a máte kartu, ale ještě nejste registrovaní na naší stránce

V tom případě stačí:

• kliknout na tento link: www.ozeta.cz/auth/register?loyaltyCard=1 
• vyplnit číslo zákazníka a zadat nové heslo

• vzápětí Vám pošleme potvrzovací e-mail, který jste zadával při registraci na prodejně, abychom Vás identifikovali.
• na tento Váš e-mail Vám pošleme verifikační link, na který je potřeba  kliknout a účet se Vám propojí a také se nahrají údaje z Vaší registrace, kterou jste provedl na prodejně
• po kliknutí na verifikační link Vás odkaz přesměruje na stránku www.ozeta.cz
• po aktivaci a přihlášení do účtu si můžete své údaje upravit či aktualizovat
• po úspěšném propojení účtů se budete moct přihlásit pod svým e-mailem a heslem, které jste zadali při registraci/propojení
• pod tímto přihlášením (e-mail, heslo) budete moct využívat slevy pod Vaším jménem na prodejnách


2. Pokud vyplníte novou registraci na stránce a shoduje se e-mailová adresa s e-mailem, který jste zadali při registraci na prodejně

V tom případě stačí:

• vyplnit registrační formulář: https://www.ozeta.cz/auth/register
• uvést e-mail, který jste zadali při registraci na prodejně při vydání věrnostní karty
• na e-mail Vám bude odeslaný verifikační link, abychom měli jistotu, že jste to doopravdy Vy
• karta, stejně jako také předešlé nákupy se Vám propojí automaticky a na titulní stránce uvidíte Vaši aktuální slevu, kterou můžete využít na prodejně


3. Pokud již jste zaregistrovaní na naší stránce a také jste se registrovali na prodejně a chcete si sloučit účty

V tom případě stačí:

• přihlásit se na stránku pod Váš účet (tedy zadat e-mail a heslo)
• po přihlášení ve svém účtě naleznete sekci „Zákaznický klub
• v sekci „Zákaznický klub” zadejte číslo karty
• je potřeba, aby se e-mail, pod kterým jste přihlášený, shodoval s e-mailem, který jste zadávali při registraci na prodejně. Jen díky tomu můžeme ověřit Vaši identitu

V případě problémů s registrací pište na klub@ozeta.cz